sobota, 25 lipca 2015

Kim jestem?



Cześć!
Jestem Karo (Karolina- jakby ktoś chciał oficjalnie ;p) i pisze tego bloga po to, aby poszerzyć Twoją wiedzę i świadomość z zakresu dbania o Twoją skórę :) w końcu ma się tylko jedną na całe życie i na pewno fajnie byłoby, żeby wyglądała zdrowo i młodo jak najdłużej nie? :D no właśnie.. Teraz trochę o mnie. Jestem maniakiem prowadzenia zdrowego trybu życia, uwielbiam wszystko co jest najbliższe naturze, od jedzenia po kosmetyki :) lubię dbać o siebie, a jeszcze bardziej lubię dbać o innych. Nieskromnie mówiąc uważam, że mam ogromne poczucie estetyki i niebywałą wrażliwość na piękno. W przyszłości chcę to piękno poszerzać :) uważam, że każdy je w sobie ma tylko trzeba wiedzieć jak je wydobyć w ładny, estetyczny i jak najbardziej naturalny sposób. Jestem studentką jak i wielką fanką kosmetologii stosowanej i estetycznej. Uczę się, poszerzam wiedzę w szkole jak i poza nią ( w większości przypadków :P ) Staram się być na bieżąco ze wszystkimi nowościami i trendami na rynku beauty. Wszystko po to by w przyszłości móc profesjonalnie i indywidualnie podejść do każdego z Was! :D  Liczę na to, że posty, które będę tutaj wrzucać będą Was inspirować, motywować do zmian i nauczą nowych lepszych nawyków, abyście mogli długo cieszyć się zdrowo wyglądającą, jędrną skórą :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Falkowska , Blogger